Upravit stránku

Tradičně se tohoto automobilového svátku účastní i společnost AutoMaxGroup s.r.o. se svou značkou autokosmetiky COYOTE. V pátek 17. května se otevřely brány Výstaviště Praha Holešovice všem automobilovým fanouškům, začaly LEGENDY 2019. Letos opět na pražském Výstavišti v Holešovicích anávštěvnost během slunečného víkendu trhala rekordy, dorazilo přes 50 tisíc návštěvníků.

LEGENDY letos nabízely přes 1.200 exponátů v hodnotě přes 1 miliardu korun, nejrychlejší supersporty světa a také legendární historické automobily a motorky. Ústředním tématem bylo  „Made in USA“ a ikonické značky amerického automobilového průmyslu. Kromě nabitého programu se LEGEND zúčastnilo přes 80 vystavovatelů. COYOTE značka produktů pro nadšené i běžné motoristy, která se na trhu etablovala před více než dvaceti lety, je nedílnou součástí LEGEND již několik let a ani letos samozřejmě nemohla se svým stánkem chybět. Žluté balónky COYOTE a hostesky ve žluté byly vidět na stovky metrů a přilákaly ke stánku mnoho návštěvníků.

Děti si nechaly vytetovat logo značky COYOTE, anebo si ho mohly foukacími fixami vytvořit. K vidění byly produkty autokosmetiky, provozní kapaliny, čističe a technické produkty COYOTE. “Představili jsme návštěvníkům naše produkty a připravili jsme si pro malé i velké různé soutěže, u kterých se zabavila celá rodina, každý si odnesl i malý dáreček,” říká Tomáš Polreich, brand manager značky.

Letos vsadil COYOTE na bezpečnost. Kdo se zastavil u stánku, mohl si vyzkoušet opilecké brýle nebo trenažér nárazu, který simuloval náraz auta ve 30 km/h. Opilecké simulační brýle, které realisticky imitují stav po požití alkoholu, návykových látek nebo velkou únavu, mnohé překvapily. “Je to jednoduché, máme to ve svých rukách, teď myslím hlavně tu bezpečnost”, parafrázoval Tomáš Polreich slogan značky COYOTE.